PREKIŲ GARANTIJOS

  • Pardavėjas pareiškia, kad prekės atitinka šioms prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos parduotuvėje parduodamos prekės bendros savybės pateikiamos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
  • Pardavėjas neatsako už tai, jeigu parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių prekių savybių dėl kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių. Taip pat pačių pakuočių išvaizda gali skirtis nuo vaizduojamų svetainėje.
  • Pardavėjas nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei klientas ar asmenys, kuriems klientas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas kliento ar kitų asmenų, kuriems klientas pardavė prekes, veiksmų.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

  1. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
  2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.
  1. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  2. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pirkėjas įsipareigoja jas pristatyti Pardavėjui į OMNIVA Vilniaus Riešės MAXIMA paštomatą , o Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.