Prekių pristatymas ir atsiskaitymas

  1. Arbatos? įsipareigoja prekes pristatyti Pirkėjui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo apmokėjimo už prekes gavimo.
  2. Prekės siunčiamos tik paštomatu, registruotu paštu arba, esant galimybei, įteikiamos pirkėjui (jei Pardavėjas ir Pirkėjas taip susitaria). Dėl išaugusių siuntų skaičiaus, šventinių laikotarpių ir dėl kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, galimas siuntų vėlavimas. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
  3. Pirkėjas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymui reikalingą informaciją: vardą, pavardę, adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
  4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Pardėvui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  5. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją elektroniniu paštu, jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.
  6. Jeigu Pirkėjas neatsiima prekių laiku ir jos yra grąžinamos Pardavėjui, tuomet Pirkėjas privalo padengti pakartotinio siuntimo išlaidas.
Užsakymus išsiunčiami tą pačią arba sekančią darbo dieną!
Užsakymo įvykdymo laiške nurodomas siuntos sekimo numeris.
Pristatymo būdai, terminai ir kainos:
  • Omniva paštomatai – 1-2 darbo dienos (2.15€) – pristatymo laikas gali kisti dėl didelių siuntų kiekio. Omniva informaciją skaitykite www.omniva.lt